We believe we have an online store closer to you. Would you instead like to visit: us Trionic USA

Algemene aankoop voorwaarden

Deze aankoop voorwaarden en bepalingen zijn van toepassing wanneer u als consument (hierna te noemen "u") goederen van Trionic Sverige AB (organisatie nummer 556698-1527) besteld op de Trionic website. Door iets te kopen, accepteert u deze voorwaarden en bepalingen. Om een bestelling op de website van de Trionic te voltooien,dient u ten minste 18 jaar oud te zijn. Trionic behoudt zich het recht voor om de aankoop voorwaarden en bepalingen te wijzigen zonder u hier vooraf over te informeren, mochten blijken dat nodig is. De versie van de bepalingen en voorwaarden die voor uw bestelling gelden is degene die online beschikbaar is op het moment van uw bestelling. Deze voorwaarden en bepalingen zijn voor het laatst bijgewerkt op 20 juli 2016.

Prijzen

Alle prijzen zijn inclusief BTW. Verzendkosten worden toegevoegd aan alle prijzen. Bestellingen van meer dan EUR 200,00 worden gratis verzonden binnen de Europese Unie. Voor leveringen naar landen buiten de EU, zal de belasting over de toegevoegde waarde (BTW) automatisch in mindering worden gebracht voordat u uw bestelling bevestigd.

Bestellen

U kunt online bestellen in onze webshop, via de telefoon + 46-8-522 100 50, of per e-mail naar [email protected]

Retouren

Alle bestellingen kunnen binnen 14 dagen na aankoop worden teruggezonden. Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop, dan kunt u het binnen 14 dagen na levering retour-zenden zonder dat u enige verklaring hoeft te geven.
Geretourneerde producten moeten worden verzonden naar:
Trionic Sverige AB, Märstagatan 8,SE-75323 Uppsala, Zweden, E-mail: [email protected] - Telefon: + 46-8-522 100 50.

Voor elke bestelling met een waarde van meer dan € 200,00, zal Trionic Sverige AB de verzendkosten van de retourzending voor zich nemen, op voorwaarde dat het artikel in de oorspronkelijke staat en in de originele verpakking wordt geretourneerd. Voor elke bestelling goedkoper dan € 200,00 dient de koper/klant de verzendkosten voor de retourzending te dragen.

Betaling

Klanten kunnen kiezen uit de volgende betalingsmethoden:

Credit Card

Credit card transacties worden uitgevoerd volgens de regels voor een online betaling zoals gebruikelijk is in Zweden en in de EU. Wij gebruiken de Svea Ekonomis/Webpays PCI-DSS-gecertificeerde betalingsmethode. Wij accepteren de volgende kaarten: Visa, MasterCard, Maestro en VisaElectron. Het geld is gereserveerd in uw account zodra de bestelling is ontvangen. Alle transacties worden verzonden via SSL (Secure Sockets Layer), wat is een uiterst veilige en gecodeerde methode is. Creditcardnummers worden niet opgeslagen. We gebruiken de nieuwste veiligheidstechnieken als het gaat om online creditcardbetaling: 3D-Secure — een standaard ontworpen door Visa en MasterCard om zo een veilige manier te hebben om klanten online te verifieren.

Directe betaling via uw online bank

Betalen vanuit uw online bank. Trustly zal een beveiligde retourverbinding opzetten zodat u snel en veilig kunt betalen zonder dat u deze website hoeft te verlaten. Deze betalingsoptie is gratis en u hoeft zich niet te registreren. U dient echter wel uw online bank login informatie te gebruiken om te betalen met Trustly. Ga voor meer informatie naar www.trustly.com

Vooruitbetalingen

Voordat de goederen worden verzonden, ontvangt u een factuur. Wanneer wij uw betaling ontvangen, zullen wij uw bestelling verzenden.

PayPal

Snel en veilig betalen via PayPal. U kunt kiezen om uw betaling te financieren met uw PayPal-saldo of via een bankpas of creditcard die gekoppeld is aan uw PayPal-account. Ga voor meer informatie naar www.paypal.nl Ophalen In de winkel Wanneer u kiest om uw artikelen in de winkel op te halen dan zal de betaling ter plaatse worden gedaan, tezamen met de overdracht van de door u gekochte artikelen.

Bezorging

Wij bezorgen onze goederen via de Zweedse Post of UPS. Bezorging wordt meestal binnen drie (3) werkdagen gedaan, vanaf de bestel- of aankoopdatum. Al onze pakketten zijn verzekerd tijdens de verzending. Zorg ervoor dat u het pakket direct na ontvangst bekijkt voor eventuele schade die het heeft opgelopen gedurende het transport. Alle transportschade moet binnen 24 uur worden gemeld bij de vervoerder. U ontvangt een bevestiging van uw melding, die u vervolgens naar ons moet sturen tezamen met de originele verpakking en een kopie van uw factuur. Neem contact met ons op voordat u het product terugstuurt.

Einde van de koopovereenkomst

Uw verdragspartner voor alle bestellingen is de Trionic Sverige AB, Märstagatan 8, SE-75323 Uppsala, Zweden. De koopovereenkomst wordt voltooid nadat Trionic de genoemde overeenkomst is nagekomen, wat gebeurt bij de levering van de goederen. Bij het telefonisch bestellen ontvangt u mondelinge informatie over de ontvangst van uw bestelling, alsmede de details van het contract. Bij het bestellen via het internet ontvangt u electronische informatie (per e-mail) over de ontvangen bestelling, alsmede de details van het contract.

Herroepingsrecht

Op basis van de verodeningen omtrent afstandsverkoop heeft u als klant het recht om de aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen, zonder dat u hiervoor een reden hoeft op te geven. Dit is op voorwaarde dat het product en de originele verpakking in ongewijzigde staat zijn, wat betekent dat ze ongebruikte en niet gebroken of beschadigd zijn. U mag het product niet gebruiken, maar kunt het uiteraard wel zorgvuldig bestuderen. U kunt uw aankoop mondeling of schriftelijk (via telefoon, brief of e-mail) annuleren, of door het retourneren van het product. Uw recht om de koopovereenkomst te annuleren vindt op zijn vroegst plaats meteen nadat de koopovereenkomst van kracht is en u deze informatie heeft ontvangen. Het recht om de aankoopovereenkomst te ontbinden is afhankelijk van de tijdige terugsturing van de goederen of de annuleringsmelding. Annuleringen of retourzendingen kunnen worden gestuurd naar: Trionic Sverige AB, Märstagatan 8, SE-75323 Uppsala, Zweden, E-mailadres: [email protected] - Telefoon: + 46-8-522 100 50.

Eigendomsrechten

De goederen blijven eigendom van Trionic Sverige AB totdat volledige betaling is ontvangen.

Levering

Onze verantwoordelijkheid voor de levering wordt nietig verklaard wanneer wij zelf niet de juiste levering ontvangen of wanneer het niet op tijd is geleverd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de onjuiste beschikbaarheid. Wanneer het artikel niet kan worden vrijgemaakt voor levering zullen wij u onmiddellijk informeren.

Garantie:

Trionic Sverige AB biedt een garantieperiode voor een totaal van tien jaar voor alle Velopeds en Rollators. Deze garantie geldt niet voor onderdelen/componenten versleten door normale slijtage (bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot, banden, binnenbanden, remmen). Onze garantie is geldig vanaf de datum van aankoop en alleen voor de oorspronkelijke koper van het product. Lak schade is niet gedekt door de garantie. We behouden het recht om beschadigde producten te herstellen of te vervangen door een nieuw model. De garantie dekt geen schade veroorzaakt door onjuiste of niet-gespecificeerde gebruik, bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot, nalatigheid (gebrek aan zorg en aandacht), vervoer en overmatig gebruik tezamen met het veranderen van het product en/of bijbehorende componenten. Garantie aanspraken zijn beperkt tot de verantwoordelijke persoon en mogelijke vervoerskosten zijn niet inbegrepen.

Fouten

Trionic Sverige AB behoudt zich het recht voor te stellen dat eventuele fouten op de bedrijfswebsite mogelijk zijn. Trionic Sverige AB behoudt zich het recht alle informatie, inclusief maar niet beperkt tot, prijzen, technische specificaties en product aanbiedingen, zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen. Trionic behoudt zich het recht om te stoppen met de verkoop van de producten alsook over het wijzigen van de producten die worden aangeboden in de inventaris.

Force Majuere

Waneer een partij niet in staat is haar verplichtingen na te komen wegens omstandigheden waarover de partij geen controle heeft, zoals bliksem, arbeidsconflicten, brand, gewijzigde regeringsbepalingen, overheidsingrijpen evenals onjuiste of vertraagde service van onderaannemers als gevolg van de omstandigheden vermeld, dan zullen deze worden gezien gronden voor verlenging, alsmede onthef van schade en andere mogelijke gevolgen.

Bescherming van persoonlijke gegevens

Alle persoonlijke informatie wordt behandeld overeenkomstig de PUL. De gegevens die nodig zijn om een transactie te voltooien worden opgeslagen en ingediend, binnen het kader van de levering, aan deelnemende bedrijven. Lees meer over ons beleid omtrent persoonlijke gegevens.

Geschillen en keuze van recht

Zweedse wetten van toepassing op deze voorwaarden en bepalingen. In het geval van een mogelijk geschil, verwijzen wij eerst naar de Allmänna Reklamationsnämnded (ARN), en volg altijd de aanbevelingen. In het geval van eventuele geschillen kunt u ook hier terecht: ec.europa.edu/odr

Aannemers

Trionic Sverige AB, Märstagatan 8,SE-75323 Uppsala, Zweden, BTW-nummer: NL824307367B01.
Wij gebruiken cookies om onze service te kunnen verlenen. Door onze service te gebruiken gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.